Nieuw concept De Groene Weg in Markthal Rotterdam

24 september 2014

Op dinsdag 30 september onthult De Groene Weg een nieuw slagerijconcept in de Markthal Rotterdam: een slagerij waar smaak en beleving centraal staan. Dit gebeurt tijdens het openingsbal van de nieuwe, overdekte markthal voor leveranciers, franchisenemers en klanten. Een dag later is de officiële opening door Koningin Maxima. De Groene Weg presenteert het publiek in de Rotterdamse Markthal ‘een andere kijk op vlees’. “We vertellen het publiek een verhaal vol passie over onze mooie 100% biologische vleesproducten. We laten daarbij letterlijk de hele keten zien; van boer tot bord”, zegt general manager Allard Bakker.

De Markthal moet een publiekstrekker van internationale allure worden. De Groene Weg ziet dit als een unieke kans om een breed publiek te ontmoeten en de mensen te verrassen met heerlijke producten van 100% biologische vlees. Er worden live demonstraties gegeven over bijvoorbeeld hoe een stuk vlees wordt uitgebeend. "We introduceren nieuwe producten en presenteren ons ‘net even anders’. Het publiek maakt hier kennis met onze keten en kan genieten van ’t goede leven!”, aldus een enthousiaste Bakker.

De Groene Weg is al meer dan 30 jaar een vertrouwd adres voor biologisch vlees. De Groene Weg is trots op de keten waarin echt wordt samengewerkt van boer tot bord. Een vaste groep biologische veehouders met passie voor hun vak, legt de basis voor het heerlijke vlees. Vlees dat uiteindelijk met dezelfde passie en aandacht in de 13 slagerijen van De Groene Weg haar weg vindt naar de consument.

In de volgende editie van Vlees+ komt een uitgebreide reportage komt van de slagers in Markthal Rotterdam.

Altijd op de hoogte blijven?