Het Coronavirus heeft een grote impact op de gehele maatschappij en vraagt ook zakelijk een grote mate van flexibiliteit van ons allen om de processen doorgang te laten vinden. Het uitvoeren van service en onderhoud is daar ook een grote belangrijke schakel in. De servicemonteurs van de koeltechnische bedrijven zijn nu toegevoegd aan lijst van cruciale beroepen!

Emondt wil de kans op onderlinge besmetting uiteraard zoveel mogelijk beperken en heeft hiervoor speciaal Emondt Cool Desk Support ingericht. Hiermee kunt u op afstand begeleid worden in het diagnosticeren van de storing en eventueel kan op afstand uw storing al verholpen worden.

De voordelen voor u zijn:

  • Extra snelle service
  • Lagere kosten en minder monteur bezoek
  • Vaak alleen monteur bezoek indien er onderdelen defect zijn
  • Minder kans op besmetting en overdracht

Voor vragen kunt u contact opnemen met Emondt KMI ServiceNet (tel. 053-2204444). Wij helpen u graag verder om uw installaties draaiende te houden. 

In het geval van een afspraak voor service en onderhoud op locatie zullen wij voorafgaand aan de afspraak contact met u opnemen om elkaar ervan te verzekeren dat betrokken personen geen klachten hebben, zoals hoesten, niezen en/of koorts.

De richtlijnen van het RIVM volgen wij continu en aanvullende maatregelen zullen direct worden genomen indien dit nodig blijkt. De gezondheid van u en onze medewerkers staat centraal.

Onze medewerkers werken zoveel als mogelijk op afstand, maar zijn zeker indien gewenst ook gewoon beschikbaar voor een bezoek. Onze dienstverlening blijft daarmee op het niveau dat u van ons gewend bent.

Dit artikel verscheen eerder op: Vismagazine

Altijd op de hoogte blijven?