Boeken

Uit dit dossier
Zo verkoop je alles

Zo verkoop je alles

De titel van dit boek, 'Zo verkoop je alles. Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt', is enigszins bedrieglijk. Het behandelt namelijk veel meer dan alleen reclame maken. De fundamentele boodschap van de auteur Erwin Wijman is heel simpel: een ondernemer moet zijn merk begeerlijk maken en dit delen met de wereld.

Wat maak je me nu?!

Wat maak je me nu?!

Horeca-journaliste en vaste freelancer voor onze food-bladen, Bianca Roemaat, viert haar 25-jarig jubileum met een eerste boek. ‘Wat maak je me nu’ is een inspiratieboek over de menukaart als communicatiemiddel.

SVH Meesterkok neemt inspiratieboek over menukaart in ontvangst

SVH Meesterkok neemt inspiratieboek over menukaart in ontvangst

SVH Meesterkok Angélique Schmeinck nam op dinsdag 25 juni in haar Culinaire Galerie in Velp het eerste exemplaar van Wat maak je me nu?! in ontvangst. Een inspiratieboek over de menukaart als communicatiemiddel, geschreven door horecajournalist Bianca Roemaat.

Boek over Slachtvisite in de maak

Boek over Slachtvisite in de maak

Slager en slagerszoon Gerhard Kwak (1945) is bezig met een boek over de geschiedenis van de huisslacht, getiteld Slachtvisite. In het boek beschrijft Kwak de gang van zaken rond de slacht.

Good business

Good business

Met Good business wil Markward van der Mieden laten zien dat goed doen en goede zaken doen, samen kunnen gaan. Sterker nog: in deze tijd zal de klant je belonen als je goed doet. “Word een bedrijf dat het goed doet, door goed te doen”, leert dit boek ondernemers.