VanDrie Group lanceert gemaksmerk JAN

csm_jan_burger_71e7c4cc1e

De VanDrie Group heeft haar nieuwe merk JAN voor gemaksproducten gelanceerd. Onder het merk vallen producten als de kalfsburger en pulled kafsvlees. De VanDrie Group wil later nog meerdere gemaksproducten toevoegen aan het assortiment van JAN. Het merk werd tijdens de internationale voedingsmiddelenvakbeurs Sial in Parijs gelanceerd.

Gemak en gezond

De hedendaagse consument wil genieten, gemak, gezonde en verantwoorde producten. Maar de tijd van de moderne consument is beperkt. Vandaar dat consumenten in toenemende mate vragen naar oplossingen hiervoor. Met JAN speelt de VanDrie Group hierop in. “We merken dat de consumenten minder vlees eten en tegelijkertijd kritischer zijn en zoeken naar producten die passen binnen een gezond en gevarieerd dieet. Consumenten vragen vervolgens ook meer naar gemakkelijk te bereiden producten. Met de introductie van ons convenience merk willen we op deze trends een antwoord geven. Naast onze meer traditionele producten, geven we met JAN gehoor aan de vraag die bij deze tijd past”, aldus Henny Swinkels (Director Corporate Affairs VanDrie Group).

Wereldwijd

De producten van JAN bestaan uit hoogkwalitatieve vleesdelen zoals de schouders en nek voor de kalfsburger, bevatten minder zout, uitgebreide productverantwoording en via een QR-code kunnen consumenten nadere informatie over JAN inzien. Het merk wordt wereldwijd uitgerold. Swinkels: “Het is een fantastische uitdaging om dit binnen de VanDrie Group op te pakken. Wij willen overal ter wereld consumenten kennis laten maken met ons kwaliteitskalfsvlees, dat op een verantwoorde en diervriendelijke wijze is geproduceerd. Gemak én kwaliteit dat is wat we met JAN leveren. Dag in en dag uit.”

JAN

Jan is een oer-Hollandse naam met een rijke historie. Jan staat namelijk voor de familiegeschiedenis van de VanDrie Group. “Het was Jan van Drie sr. die, met het eerste kalf dat hij kocht, heeft gezorgd voor de manier waarop de moderne Nederlandse kalverhouderij nu werkt en eenieder kan genieten van het meest smaakvolle en beste kalfsvlees”, aldus het bedrijf.

Reactie toevoegen

 
Lees ook
Voedingscentrum introduceert Eetwissel

Voedingscentrum introduceert Eetwissel

Het voedingscentrum introduceert de Eetwissel. Met het gebruik van de Eetwissel zorgt de consument vandaag al beter voor zichzelf en het milieu. Gezond eten is een uitdaging. Grote veranderingen in het eetgedrag zijn moeilijk vol te houden voor de consument. Daarom komt het voedingscentrum met de Eetwissel. Het idee van de Eetwissel is om kleine veranderingen...

Eerste Nederlandse kalfsvlees onderweg naar China

Eerste Nederlandse kalfsvlees onderweg naar China

Na ruim 17 jaar onderhandelen is de Chinese markt eindelijk geopend voor Nederlands kalfsvlees. De dochterorganisatie van de VanDrie Group, Ekro, heeft als eerste Europese kalverslachterij goedkeuring gekregen om kalfsvleesproducten naar China te mogen exporteren. Deze week wordt de eerste bestelling naar China verscheept, aldus VanDrie Group. Lange...

Intervisie2018: actuele trends en ontwikkelingen in retail

Intervisie2018: actuele trends en ontwikkelingen in retail

Focusplaza organiseert op dinsdag 27 november Intervisie2018 in de DRU Cultuurfabriek Ulft. Deelnemers aan deze dag krijgen inzicht in de actuele trends en ontwikkelingen in de retail. Op het programma staan onder andere consumentengedrag, actuele best-practices uit binnen- en buitenland en speeddate-sessie. De hele dag staat in het teken van het uitwisselen...