VanDrie Group lanceert gemaksmerk JAN

csm_jan_burger_71e7c4cc1e

De VanDrie Group heeft haar nieuwe merk JAN voor gemaksproducten gelanceerd. Onder het merk vallen producten als de kalfsburger en pulled kafsvlees. De VanDrie Group wil later nog meerdere gemaksproducten toevoegen aan het assortiment van JAN. Het merk werd tijdens de internationale voedingsmiddelenvakbeurs Sial in Parijs gelanceerd.

Gemak en gezond

De hedendaagse consument wil genieten, gemak, gezonde en verantwoorde producten. Maar de tijd van de moderne consument is beperkt. Vandaar dat consumenten in toenemende mate vragen naar oplossingen hiervoor. Met JAN speelt de VanDrie Group hierop in. “We merken dat de consumenten minder vlees eten en tegelijkertijd kritischer zijn en zoeken naar producten die passen binnen een gezond en gevarieerd dieet. Consumenten vragen vervolgens ook meer naar gemakkelijk te bereiden producten. Met de introductie van ons convenience merk willen we op deze trends een antwoord geven. Naast onze meer traditionele producten, geven we met JAN gehoor aan de vraag die bij deze tijd past”, aldus Henny Swinkels (Director Corporate Affairs VanDrie Group).

Wereldwijd

De producten van JAN bestaan uit hoogkwalitatieve vleesdelen zoals de schouders en nek voor de kalfsburger, bevatten minder zout, uitgebreide productverantwoording en via een QR-code kunnen consumenten nadere informatie over JAN inzien. Het merk wordt wereldwijd uitgerold. Swinkels: “Het is een fantastische uitdaging om dit binnen de VanDrie Group op te pakken. Wij willen overal ter wereld consumenten kennis laten maken met ons kwaliteitskalfsvlees, dat op een verantwoorde en diervriendelijke wijze is geproduceerd. Gemak én kwaliteit dat is wat we met JAN leveren. Dag in en dag uit.”

JAN

Jan is een oer-Hollandse naam met een rijke historie. Jan staat namelijk voor de familiegeschiedenis van de VanDrie Group. “Het was Jan van Drie sr. die, met het eerste kalf dat hij kocht, heeft gezorgd voor de manier waarop de moderne Nederlandse kalverhouderij nu werkt en eenieder kan genieten van het meest smaakvolle en beste kalfsvlees”, aldus het bedrijf.

Reactie toevoegen

 
Lees ook
Cordon bleu met kaasspreads

Cordon bleu met kaasspreads

Deze keer gaan we naast vlees ook met kaas aan de gang. De bekendste vleesvariant met kaas is natuurlijk de cordon bleu, een filetlapje gevuld met ham en kaas. Ik heb een mooi stuk varkensvlees hiervoor, maar het kan ook heel goed met kalfsvlees. Je kunt ook kleine ‘vinkjes’ van een laagje smeerbare kaasspread voorzien, of een rollade. Tekst...

VanDrie Group presenteert MVO-verslag 2018

VanDrie Group presenteert MVO-verslag 2018

Voor het twaalfde jaar op rij presenteert de VanDrie Group de resultaten op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). In een online gepubliceerd verslag beschrijft de ketenproducent van kalfsvlees, (kalver)voeders en kalfsvellen de resultaten van 2018 en de uitdagingen voor de komende jaren.

Wat voor versondernemer ben jij?

Wat voor versondernemer ben jij?

Tijdens het VIP-event hield Carin Frijters de presentatie 'De ondernemende verswinkel'. In haar presentatie nam Carin haar toehoorders mee in de mogelijkheden die je als verswinkel hebt om in te spelen op ontwikkelingen van vandaag de dag. Volgens Carin zijn er vier identiteiten waar je als versondernemer voor kunt kiezen.