Campagne voor de slager ook online en op radio

De campagne om de zichtbaarheid van de slager te vergroten is nu ook te zien op social media en te horen op de radio. Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) startte deze campagne om te laten zien dat slagers ook in 'deze uitzonderlijke tijd van coronamaatregelen' voor hun klanten klaar staan.
In eerste instantie was het een beeldcampagne die de slager kon gebruiken als advertentie of als poster. Zo kan de slager volgens de KNS "een eenduidig gebaar maken en laten zien dat de consument nog steeds bij de specialist terecht kan in tijden van crisis voor een ambachtelijk product." De campagne wordt nu ook aangeboden op Facebook en Instagram. KNS verwacht zo consumenten in tussen 30-55 jaar te bereiken.
De campagne is niet alleen te zien, maar ook te horen. Op alle publieke radiozenders wordt er een radiospot uitgezonden met de tekst uit de campagne. Daarnaast krijgt de slagerbranche op de radio ook de steun van MKB Nederland. Ook deze organisatie heeft een radiospot. Hier doet voorzitter Jacco Vonhoff een oproep om versondernemers te steunen.
Bron: KNS
Reactie toevoegen
Dossiers
Meer over
Lees ook
Variëren met wokschotels
Van meerdere collega’s hoor ik dat kant-en-klare maaltijden al zorgen voor meer dan de helft van hun omzet. De slagerij wordt steeds meer een maaltijdwinkel. De consument wil kwaliteit en gemak en dat kunnen wij, als ambachtelijke slagers, bieden. Voor dit nummer heb ik een wokschotel gemaakt: eenvoudig te maken, presenteert mooi, een hoge winstmarge...
Smokey shoarmaspies
Epos inspireert de slager met verrassende recepten, zoals dit recept voor Smokey shoarmaspies.
‘Elke dag blij met mijn overstap naar de slagerij’
Annemarie Heikoop (20) was van plan om met kinderen te gaan werken na haar opleiding Sociaal Pedagogisch Werk (SPW). Haar bijbaantje bij Keurslagerij Beverdam in Rijssen gooide die plannen om. Annemarie vond het werk in de slagerij zo leuk dat ze er haar fulltimebaan van maakte en sinds september volgt ze ook een opleiding bij SVO vakopleiding food.