Campagne voor de slager ook online en op radio

2 april 2020

De campagne om de zichtbaarheid van de slager te vergroten is nu ook te zien op social media en te horen op de radio. Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) startte deze campagne om te laten zien dat slagers ook in 'deze uitzonderlijke tijd van coronamaatregelen' voor hun klanten klaar staan.

In eerste instantie was het een beeldcampagne die de slager kon gebruiken als advertentie of als poster. Zo kan de slager volgens de KNS "een eenduidig gebaar maken en laten zien dat de consument nog steeds bij de specialist terecht kan in tijden van crisis voor een ambachtelijk product." De campagne wordt nu ook aangeboden op Facebook en Instagram. KNS verwacht zo consumenten in tussen 30-55 jaar te bereiken. 

De campagne is niet alleen te zien, maar ook te horen. Op alle publieke radiozenders wordt er een radiospot uitgezonden met de tekst uit de campagne. Daarnaast krijgt de slagerbranche op de radio ook de steun van MKB Nederland. Ook deze organisatie heeft een radiospot. Hier doet voorzitter Jacco Vonhoff een oproep om versondernemers te steunen.

Bron: KNS

Altijd op de hoogte blijven?