De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

24 april 2020

Zeven versbranche-organisaties brengen gezamenlijk een nieuwe tv-spot met de boodschap 'Vers en met liefde'. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

In de tv-spot is te zien voor welke kernkwaliteiten deze verswinkeliers staan, zoals lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst en passie voor producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en het betreft straat- en sfeerbepalende winkels. Dat doen deze winkeliers elke dag, met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt.

Het is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten. De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW), slagers (KNS) en bakkers (NBOV).

De spot is vanaf 27 april te zien bij de publieke omroep.

Dit artikel verscheen eerder op: Bakkers in bedrijf

Altijd op de hoogte blijven?