Intervisie2018: actuele trends en ontwikkelingen in retail

Intervisie2018

Focusplaza organiseert op dinsdag 27 november Intervisie2018 in de DRU Cultuurfabriek Ulft. Deelnemers aan deze dag krijgen inzicht in de actuele trends en ontwikkelingen in de retail. Op het programma staan onder andere consumentengedrag, actuele best-practices uit binnen- en buitenland en speeddate-sessie. De hele dag staat in het teken van het uitwisselen van ervaringen die deelnemers kunnen gebruiken voor de groei en ontwikkeling van de eigen business.

Programma Intervisie2018

In de ochtend zijn er een aantal presentaties. De dag start met de gezamenlijke kick-off onder leiding van dagvoorzitter Pauline de Wilde. Zij introduceert verschillende retailers, die succesvol inspelen op de veranderende consumentenbehoefte.  Daarna staan er diverse best-practices op het programma. Gertjo Janssen, algemeen directeur DGN Retail, vertelt over de praktijk van Hubo, brandmanager Margreet van Schaijk over cosmeticaketen Lush en commercieel directeur Jeffrey Janssen vertelt hoe La Place succesvol blijft in de snel groeiende out-of-home markt.

Tijdens de lunch krijgen deelnemers gelegenheid om te netwerken. Ook is het mogelijk om te speeddaten met de inkopers, category managers en CEO's van verschillende retailers, zoals Coop, Hema en Plus Retail. 's Middags staan er verschillende parellelsessies op het programma met de thema's gemak voor de consument, impact van blockchain, doelgroep studenten. Ook deelt keynote spreker Jack Peters van Alibaba de toekomstplannen van deze Chinese internetreus en auteur Joseph Oubelkas sluit de dag af.

Deelnemers

Intervisie2018 richt zich op professionals uit de food, non-food, DIY en out-of-home, zowel retailers als fabrikanten en leveranciers. Denk bijvoorbeeld aan ondernemers, directieleden, maar ook sales managers, (key- en national) accountmanagers, trade marketing managers en category development managers. Inmiddels hebben 130 professionals zich aangemeld. Hierbij zitten professionals van bedrijven als Storteboom, Albert Heijn, Bakker Wiltink, Epos, Friesland Campina, Goedhart, Plus, Promessa, ProViande, Royal SMilde, Vandemoortele, Verstegen Spices en Sauces en Zwanenberg.

Meer informatie over deze bijeenkomst staat op de website van Intervisie2018.

Reactie toevoegen

 
Lees ook
Van Melik Food Groep neemt Bleijlevens Vleeswaren over

Van Melik Food Groep neemt Bleijlevens Vleeswaren over

Van Melik Food Groep neemt het familiebedrijf Bleijlevens Vleeswaren uit Simpelveld over. De directies van beide bedrijven brachten het nieuws op 7 juli naar buiten na de ondertekening van de koopakte. Bleijlevens Vleeswaren Bleijlevens Vleeswaren is al ruim een eeuw actief in de vleeswereld. Sinds de jaren '70 is het bedrijf gericht op het produceren...

Trends in food

Trends in food

De consument gaat meer vegetarisch eten en laat vlees links liggen. Ik denk dat mensen zeker minder vlees eten maar wel steeds meer voor kwaliteit gaan. En voor andere vleesdelen en vleessoorten, dus meer wild en gevogelte. Kip groeit al jaren en zeker ook de andere rassen dan alleen de platte NL-kip. Mensen waarderen een mooi stukje vlees, met zorg...

KIDV-model Vijf perspectieven op duurzaam verpakken

KIDV-model Vijf perspectieven op duurzaam verpakken

Het Kennisinstituut Verpakken (KIDV) komt met het model Vijf perspectieven op duurzaam verpakken. Dit model beschrijft hoe bedrijven stap voor stap elke productverpakkingscombinatie kunnen verduurzamen. Alle aspecten van duurzaam verpakken staan inzichtelijk op een rij. Het model biedt bedrijven de mogelijkheid om vanuit diverse invalshoeken in te zoomen...