Jan Zandbergen introduceert Everlamb

Jan Zandbergen_Everlamb

Jan Zandbergen brengt een nieuw vleesmerk voor de foodservice op de markt. Everlamb bestaat uit een breed assortiment bevroren lamsvlees, zoals lamskoteletten, lamszadeltjes en lamsboutschijven, maar ook lamsburgers, -gehakt en medaillons.

Het lamsvlees is nauwkeurig, standaard geportioneerd (afmeting en/of gewicht). Dit geeft verschillende voordelen voor de horeca zoals bereidingsgemak, geen snijverliezen en een uniforme presentatie. Volgens Jan Zandbergen hebben veel chef-koks hier behoefte aan. 

Het vlees komt uit de beste regio’s die bekend staan om hun lamsvlees. Denk aan Nieuw Zeeland, Patagonië, en Ierland. De lammeren hebben een goed leven gehad en dat levert kwaliteitsvlees op. Op de website kunnen geïnteresseerden meer informatie over dit nieuwe merk en haar producten vinden.

Over Jan Zanbergen

Jan Zandbergen “World-Wide Quality in Meat” is een tweede generatie familiebedrijf en behoort tot de grotere vleesimporteurs/–exporteurs en vleesbewerkers in Europa. Ze leveren een assortiment hoge kwaliteit vlees en gevogelte aan retailers, food services, groothandels en de vleesverwerkende industrie.

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
Slagerijen Kaldenberg - Ambachtelijke slagerij in het groot

Slagerijen Kaldenberg - Ambachtelijke slagerij in het groot

Van een kleine slagerij in Herwijnen, groeide Slagerijen Kaldenberg in Vuren (Gld) in 60 jaar uit tot het huidige bedrijf dat ruim 200.000 kilogram vlees per week verwerkt voor foodservice, horeca en de institutionele markt. “De vraag naar een goed stuk vlees groeit.”

Burgerspecialist Ter Marsh heropent Amsterdams restaurant

Burgerspecialist Ter Marsh heropent Amsterdams restaurant

De afgelopen maanden werd de vestiging aan de Amsterdamse Bloemenmarkt verbouwd. Ter Marsch & Co creëerde samen met ontwerpbureau Dark&Stormy een nieuw interieur geïnspireerd door de Bloemenmarkt.

Schapenhandel heeft het moeilijk

Schapenhandel heeft het moeilijk

Het gaat minder goed met de schapenhandel dan vorig jaar. De vraag is kleiner dan het aanbod, wat de prijs negatief beïnvloedt. Handelaren verwachten de komende maanden geen verbetering.