KNS start campagne 'Blijf wel smeren'

Blijf wel smeren_KNS

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) startte deze zomer een online campagne om de slager te promoten in coronatijdtijd. De campagne heeft het thema 'Omdat we thuisblijven deze zomer'. De campagne bestaat uit drie boodschappen. De laatste gaat zaterdag 1 augustus live en luidt: 'Blijf wel smeren'.

Het doel van de campagne is positieve aandacht genereren voor de slager, zodat de consument weet dat ze ook in coronatijd bij deze vakman terecht kan. De slager kan de beelden van deze campagne voor de eigen sociale media kanalen gebruiken en er is een poster om in de winkel te hangen. Slagers kunnen deze beelden downloaden op de website van KNS.

Bron: KNS

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
Campagne 'Zorg voor een vakantierooster' nu online

Campagne 'Zorg voor een vakantierooster' nu online

De KNS ontwikkelde voor de zomermaanden voor de slagers een campagne met een verwijzing naar onze huidige manier van leven met als thema ‘Omdat we thuisblijven deze zomer’. Deze campagne bestaat uit drie boodschappen. De eerste ('Soms moet je even doorbijten') is net afgelopen en vandaag op 1 juli start de tweede: 'Zorg voor een vakantierooster'. In...

Met z’n allen

Met z’n allen

‘We doen dit samen’. Het klinkt soms als een bezwering, soms als troost dan weer bijna als dreigement. Want de piek van het coronavirus afvlakken werkt alleen als we ons allemaal aan de coronamaatregelen houden. Maar of we dat nou echt sámen doen?

Vreugde en verdriet

Vreugde en verdriet

Elke dag met plezier naar je werk; ik denk weleens dat het slagersvak één van de mooiste beroepen ter wereld is. Maar ja, wie ben ik? Wij ‘vakidioten’ kijken door een soort roze bril naar ons beroep, wij vinden alles mooi aan ons vak. Of we nu moeten uitbenen, worst maken, toonbank vullen of klanten helpen; het maakt ons eigenlijk niet uit.