Marketingrapport Slagersbranche 2018 verschenen

12 oktober 2018

Het Marketingrapport Slagersbranche 2018 is verschenen. Dit onderzoek van Marktdata.nl onder slagerijen in Nederland biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de slagersbranche in Nederland.

Marketingrapport Slagersbranche 2018

Het rapport brengt het oriëntatie- en inkoopgedrag van slagerijen helder in beeld. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het belangrijk de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Dit rapport helpt hen bij het bepalen van het marketingbeleid.

Het onderzoek

Marktdata voerde het onderzoek objectief en onafhankelijk uit. Volgens het bedrijf bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse slagersbranche. De branchestructuur en financiële kengetallen zijn helder in beeld gebracht. De data-analyses en het onderzoek zijn uitgevoerd onder bedrijven die in het Handelsregister staan ingeschreven onder de SBI-code 47221 (winkels in vlees en vleeswaren). Daarnaast zijn cijfers van onder meer het CBS verwerkt in de rapportage.

Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere drie jaar. Het onderzoeksrapport telt 64 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig. Meer informatie over het Marketingrapport Slagersbranche 2018 staat op de website van Marktdata.

Altijd op de hoogte blijven?