Meld je aan voor de Dag van de Slager XXL

Logo-Dag-vd-Slager-XXL-2018-groot-300x200

Van 24 t/m 26 mei is er weer van alles te beleven bij de slager tijdens de Dag van de Slager XXL. Tenminste als u meedoet en zich aanmeldt!

U krijgt een gratis promotiepakket bestaande uit: een instore dia, een statische raamposter, drie soorten placemats voor kinderen van verschillende leeftijden, vlaggenlijnen, prikkertjes, ballonnen, kroontjes en windmolentjes.

Jong geleerd, Oud gedaan

De Dag van de Slager wordt georganiseerd om het Nederlands publiek en specifiek kinderen en jongeren de veelzijdigheid en creativiteit van het slagersvak te laten zien en beleven. Vandaar dat dit jaar het thema is: ‘Jong geleerd, oud gedaan’. De slagersbranche heeft behoefte aan jonge, creatieve mensen die slager willen worden. Deze dagen zijn een perfecte gelegenheid om te laten zien hoe creatief, afwisselend en ambachtelijk een baan in het slagersvak is. De Dag van de Slager is bestemd voor alle slagers die ambachtelijke slagershandelingen verrichten, zichtbaar voor winkelend publiek en als onderdeel van dagelijkse activiteiten. Elke deelnemende slager bepaalt zijn eigen programma passend bij het thema. Denk hierbij aan klassenbezoeken, gastlessen op school of workshops. Dag van de Slager is een initiatief van Stichting Opleidingsfonds Slagersbedrijf (Sovvb). De KNS voert dit project in opdracht van Sovvb uit.

Aanmelden kan op www.dagvandeslager.nl.

Reactie toevoegen

 
Lees ook
Genomineerden Worstenmakerij en Traiteur van het jaar bekend

Genomineerden Worstenmakerij en Traiteur van het jaar bekend

De Gildeslager reikt maandag 21 januari weer de prijzen ‘Worstmakerij van het jaar’ en ‘Traiteur van het jaar’ uit. De nominaties zijn inmiddels bekend. 21 januari vindt ook de jaarvergadering plaats. Ambacht, inspiratie, verbinding en kennisdeling staan centraal bij De Gildeslager. Om specifieke vakkennis te borgen, kwaliteit...

Transparantie in Ierse slagerijen

Transparantie in Ierse slagerijen

Ierland heeft een naam als producent van rundvlees, maar slechts tien procent van dit vlees blijft in het land. De verkoop vindt – net als bij ons – plaats via slagerijen. Bij retailers zoals Avoca en Dunnes stores kom je ambachtelijke slagerijen tegen die transparant en vol beleving zijn. Het ambacht kan je in bij deze retailers zien....

Delen

Delen

Veel mensen gaan anders eten. Eten neemt langzaam een andere vorm aan in ons leven, vooral in de weekeinden en tijdens de feestdagen. Wij willen steeds meer delen en niet alleen via Facebook, instagram of Twitter. Maar ook als wij met elkaar eten en drinken. Wij praten over de meest mooie smaken, van biertjes in plaats van pils en zelfs van alcoholvrije...