Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Werken in de slagerij+screenshot campagne filmpje

Foto:Screenshot campagnefilm Werken in de Slagerij

Deze week startte de langdurige campagne Werken in de Slagerij op de sociale media. Het doel is om door middel van video’s en verhalen van slagers jongeren en zij-instromers te enthousiasmeren voor het slagersvak.

De campagne begon maandag 22 november met Slager Leon van der Hoeven van Slagerij Donker. In een filmpje vertelt hij over zijn werk en het slagersvak. Tijdens de campagne komen meerdere slagers, winkelmedewerkers en worstmaker in filmpjes of verhalen voorbij op social media om met name jongeren te laten zien hoe mooi het slagersvak is.

Bron: KNS / Werken in de Slagerij

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
Variëren met wokschotels

Variëren met wokschotels

Van meerdere collega’s hoor ik dat kant-en-klare maaltijden al zorgen voor meer dan de helft van hun omzet. De slagerij wordt steeds meer een maaltijdwinkel. De consument wil kwaliteit en gemak en dat kunnen wij, als ambachtelijke slagers, bieden. Voor dit nummer heb ik een wokschotel gemaakt: eenvoudig te maken, presenteert mooi, een hoge winstmarge...

Smokey shoarmaspies

Smokey shoarmaspies

Epos inspireert de slager met verrassende recepten, zoals dit recept voor Smokey shoarmaspies.

‘Elke dag blij met mijn overstap naar de slagerij’

‘Elke dag blij met mijn overstap naar de slagerij’

Annemarie Heikoop (20) was van plan om met kinderen te gaan werken na haar opleiding Sociaal Pedagogisch Werk (SPW). Haar bijbaantje bij Keurslagerij Beverdam in Rijssen gooide die plannen om. Annemarie vond het werk in de slagerij zo leuk dat ze er haar fulltimebaan van maakte en sinds september volgt ze ook een opleiding bij SVO vakopleiding food.