Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Werken in de slagerij+screenshot campagne filmpje

Foto:Screenshot campagnefilm Werken in de Slagerij

Deze week startte de langdurige campagne Werken in de Slagerij op de sociale media. Het doel is om door middel van video’s en verhalen van slagers jongeren en zij-instromers te enthousiasmeren voor het slagersvak.

De campagne begon maandag 22 november met Slager Leon van der Hoeven van Slagerij Donker. In een filmpje vertelt hij over zijn werk en het slagersvak. Tijdens de campagne komen meerdere slagers, winkelmedewerkers en worstmaker in filmpjes of verhalen voorbij op social media om met name jongeren te laten zien hoe mooi het slagersvak is.

Bron: KNS / Werken in de Slagerij

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
2021

2021

Af en toe heb je van die momenten dat je jezelf opeens met een soort schok realiseert dat de tijd vliegt. Welnu, dat had ik afgelopen week. Ik was op dinsdagochtend boerenkool aan het inscheppen (jawel, dat staat er echt) en toen bedacht ik me dat ik veertig jaar geleden op dinsdagochtend drie koeien moest uitbenen.

Proost

Proost

2021 begon zo mogelijk nog iets grijzer dan 2020 eindigde. Toch zie ik licht aan de horizon. Bij elk nieuw jaar zie ik de kansen om dingen anders, beter, rustiger, gezelliger, actiever te doen. En dit jaar voel ik dat in extreme mate.

'Nieuwe’ rol voor vers

'Nieuwe’ rol voor vers

Dat voeding gerelateerd is aan onze gezondheid en kwaliteit van leven, is al lang geen nieuws meer. En dat verse producten daar een belangrijke rol in spelen, mogen we ook veronderstellen. Maar waaróm kiezen we steeds vaker voor vers en waar kopen we die producten het liefst?