Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Werken in de slagerij+screenshot campagne filmpje

Foto:Screenshot campagnefilm Werken in de Slagerij

Deze week startte de langdurige campagne Werken in de Slagerij op de sociale media. Het doel is om door middel van video’s en verhalen van slagers jongeren en zij-instromers te enthousiasmeren voor het slagersvak.

De campagne begon maandag 22 november met Slager Leon van der Hoeven van Slagerij Donker. In een filmpje vertelt hij over zijn werk en het slagersvak. Tijdens de campagne komen meerdere slagers, winkelmedewerkers en worstmaker in filmpjes of verhalen voorbij op social media om met name jongeren te laten zien hoe mooi het slagersvak is.

Bron: KNS / Werken in de Slagerij

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
‘Leren van fouten helpt om een goede slager te worden’

‘Leren van fouten helpt om een goede slager te worden’

Max Koning (25) wist op zijn vijftiende al dat hij slager wilde worden, maar dat hij nu al zijn eigen slagerij zou hebben was onverwachts. Max rondde alle slagersopleidingen van SVO vakopleiding food af en is sinds vorig jaar eigenaar van Keurslagerij Max Koning in Blokker.

Boeuf bourguignonne

Boeuf bourguignonne

Degens inspireert de slager met lekkere en bijzondere recepten. Bijvoorbeeld dit recept voor Boeuf bourguignonne.

Maslow

Maslow

Volgens Maslow zitten de slagers goed. Toen Abraham Maslow zijn beroemde piramide ontwikkelde plaatste hij onderin de fysieke (of basis)behoeftes van de mens. Het erg prettig als je net in die sector werkzaam bent, niemand kan immers zonder eten en drinken.