Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Werken in de slagerij+screenshot campagne filmpje

Foto:Screenshot campagnefilm Werken in de Slagerij

Deze week startte de langdurige campagne Werken in de Slagerij op de sociale media. Het doel is om door middel van video’s en verhalen van slagers jongeren en zij-instromers te enthousiasmeren voor het slagersvak.

De campagne begon maandag 22 november met Slager Leon van der Hoeven van Slagerij Donker. In een filmpje vertelt hij over zijn werk en het slagersvak. Tijdens de campagne komen meerdere slagers, winkelmedewerkers en worstmaker in filmpjes of verhalen voorbij op social media om met name jongeren te laten zien hoe mooi het slagersvak is.

Bron: KNS / Werken in de Slagerij

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
‘Zo kunt u de komende feestdagen eenvoudig wild verkopen’

‘Zo kunt u de komende feestdagen eenvoudig wild verkopen’

Neven Food, een bedrijf dat onder dezelfde paraplu valt als de firma Epos, komt op de markt met een leuk en makkelijk wildproduct: kant en klare konijnenbouten. Voor collega’s die toch eens aan de slag willen gaan met wild is dit een uitgelezen kans om dat op te pakken.

Huisgemaakte kiprollade

Huisgemaakte kiprollade

Degens inspireert de slager met lekkere en bijzondere recepten. Bijvoorbeeld dit recept voor huisgemaakte kiprollade.

Trend biedt kansen en elke slager reageert er anders op

Trend biedt kansen en elke slager reageert er anders op

Wat worden de trends van 2021? En in hoeverre maakt de slager gebruik van trends in de branche? Terwijl de een zich volledig stort op nieuwe smaken, digitale mogelijkheden en een bezorgservice, profileert de ander zich door dat juist níet te doen.