Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Werken in de slagerij+screenshot campagne filmpje

Foto:Screenshot campagnefilm Werken in de Slagerij

Deze week startte de langdurige campagne Werken in de Slagerij op de sociale media. Het doel is om door middel van video’s en verhalen van slagers jongeren en zij-instromers te enthousiasmeren voor het slagersvak.

De campagne begon maandag 22 november met Slager Leon van der Hoeven van Slagerij Donker. In een filmpje vertelt hij over zijn werk en het slagersvak. Tijdens de campagne komen meerdere slagers, winkelmedewerkers en worstmaker in filmpjes of verhalen voorbij op social media om met name jongeren te laten zien hoe mooi het slagersvak is.

Bron: KNS / Werken in de Slagerij

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
'Van weekendhulp tot mede-eigenaar slagerij’

'Van weekendhulp tot mede-eigenaar slagerij’

Op zijn vijftiende begon Koen Jager (29) aan de mbo 2-opleiding Productiemedewerker slagerij van SVO vakopleiding food. Dat ging niet vanzelf en zijn familie en vrienden zagen hem de handdoek al in de ring gooien. Maar Koen zette door, en met succes: hij rondde ook de twee vervolgopleidingen van SVO af en is nu mede-eigenaar van de slagerij waar hij...

Hachee met sous-vide gegaard stoofvlees

Hachee met sous-vide gegaard stoofvlees

Degens inspireert de slager met lekkere en bijzondere recepten. Bijvoorbeeld dit recept voor Hachee met sous-vide gegaard stoofvlees.

De finale van 2020

De finale van 2020

Er zijn al ongelofelijk veel columns geschreven over COVID-19 sinds begin maart van dit jaar. Alle scenario’s en do’s & don’ts zijn de revue al gepasseerd. Eigenlijk was mijn bedoeling om vanaf deze plek niet weer over corona te gaan schrijven.