Vereniging van Keurslagers bedankt lokale ondernemers met mediacampagne

20 april 2020
Foto: Vereniging van Keurslagers

De Vereniging van Keurslagers heeft samen met twaalf andere landelijke winkelketens een mediacampagne opgezet om lokale ondernemers en hun medewerkers te bedanken. Dit gebeurt met de slogan 'Ondernemers bedankt'.  De campagne bestaat onder andere uit tv-commercials op de landelijke zenders en publicaties in kranten als De Telegraaf.

Nederland bevindt zich in een ongewone tijd. Dingen die we voor lief namen in Nederland, zijn plots niet meer vanzelfsprekend. Waar bepaalde ondernemingen op dit moment op volle toeren draaien, sluiten andere hun deuren. In het middensegment, maar ook in het hart van de samenleving bevinden zich de ondernemers die aangesloten zijn bij coöperaties, verenigingen en ketens als Primera, Expert, Fleurop en de Keurslagers. Een ieder wordt op een eigen manier geraakt tijdens deze coronacrisis, maar vervullen nog steeds een grote rol in de sociale binding van veel dorpen en steden.

Tijdens deze campagne geeft de Vereniging van Keurslagers haar trots voor de Keurslagerleden en medewerkers een podium. Zij zijn tenslotte één van de ondernemers die in deze tijd samen met het team van medewerkers iedere dag een stapje extra zetten om een rol in de lokale omgeving te vervullen. Vanuit economisch en sociaalmaatschappelijk perspectief. Het doel van deze campagne is om de consument bewust te maken dat ondernemers samen ondernemen. In goede en uitdagende tijden.

Altijd op de hoogte blijven?