Foto: Vion

In 2020 verandert het management van de business unit Vion Food Service, bekend van onder andere de merken Salomon FoodWorld en FVZ Convenience. "Het management wordt versterkt om de innovatie en marketing-expertise en de positie van de merken in de nationale en internationale markt verder te ontwikkelen", laat Vion weten in een persbericht

Het managementteam van Salomon FoodWorld bestaat voortaan uit. Allereerst Jochen Kramer, die wordt lid van het managementteam en is verantwoordelijk voor Marketing en Innovatie. Vervolgens Simon Morris. Bij hem komen alle commerciële activiteiten te liggen. En tot slot Anne Henningsen die al tien jaar succesvol in het management van Vion Food Service en de financiële groepen zit.

Bernd Stark draagt medio 2020 het stokje over aan Simon Morris. Hij wordt als Chief Operating Officer (COO) verantwoordelijk voor de bedrijfsresultaten van Vion Food Service samen met Anne Henningsen, die verantwoordelijk blijft voor financiën.

Stark gaat na het overdragen van zijn functie op verzoek van de Raad van Bestuur het naar strategisch leiderschapsteam van Vion. Daar gaat hij zich bezighouden met het verder ontwikkelen van het innovatiemanagement, het strategisch klantenmanagement en het commercieel management bij de groep.

Ronald Lotgerink (CEO Vion): “Bernd Stark heeft in de afgelopen tien jaar een track record opgebouwd in de succesvolle ontwikkeling en marktleiderschap van Vion Food Service van onder andere de merken Salomon FoodWorld en FVZ Convenience. Onder zijn leiding zijn deze merken sterk ontwikkeld en winstgevend in de markt gezet met langdurige samenwerkingsverbanden met onze klanten als gevolg. Ik ben blij dat hij onderdeel wordt van het Vion strategisch leiderschapsteam, zodat we onze innovatie- en commerciële strategie verder kunnen ontwikkelen."

 

Altijd op de hoogte blijven?