Versmarketeer 2011 zoekt kandidaten

19 december 2010

Het is vanaf vandaag mogelijk kandidaten te nomineren voor de verkiezing Versmarketeer van het jaar 2011. De organisatie is op zoek naar ondernemers, marketeers en communicatieprofessionals die een voortrekkersrol vervullen in de versmarketing.

Het doel is het bevorderen van de kennis over en de toepassing van de marketing van versproducten. Volgens de bedenkers biedt onderscheidende versmarketing ondernemers in de agri- en foodbusiness reële kansen voor een sterkere positie op markten in binnen- en buitenland. "Geïnspireerd door de marktvraag zetten zij hun dienst, product of bedrijf in de markt door unieke en relevante toegevoegde waarden te creëren rond thema's zoals local for local, duurzaam, beleving, gemak of genieten. De resultaten van hun inspanningen tonen aan dat het niet om nodeloze kosten gaat, maar om verantwoorde investeringen. Versmarketeer 2009 Paul Roetenberg van Frederique's Choice en Versmarketeer 2010 Henk Scheele van de Hoeksche Hoeve kunnen dit uit eigen ervaring beamen", aldus de organisatie. Kandidaten kunnen tot 19 februari worden aangemeld op www.versmarketeer.nl. Versmarketeer is een initiatief van adviesbureaus Delta Focus, sense marketing & more en ontwerp en communicatiebureau Mirakuleus.

Altijd op de hoogte blijven?