Comeback 'woensdag gehaktdag

13 augustus 2012 Edwin Rensen

RIJSWIJK - Gehakt is nog steeds één van de bekendste en populairste vleesproducten in Nederland. De Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS) wil daarom 'woensdag gehaktdag' nieuw leven inblazen.

RIJSWIJK - Gehakt is nog steeds één van de bekendste en populairste vleesproducten in Nederland. De Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS) wil daarom 'woensdag gehaktdag' nieuw leven inblazen.

‘Om het veelzijdige product gehakt weer extra onder de aandacht te brengen van de Nederlandse consument is in samenwerking met LMP (Lokale Media Partners), een speciale actie rondom de traditionele woensdag gehaktdag in het leven geroepen,’ laat de KNS weten.

Advertorial
Veel slagerondernemers hebben meegedaan aan de actie. In plaatselijke huis-aan-huis-kranten en weekbladen is een door de KNS geschreven advertorial over gehakt geplaatst. Onder de tekst is van één of meer plaatselijke slagers een kleine advertentie geplaatst.

De KNS wil graag de mening van de slager weten over deze actie. Het is daarom mogelijk om een enquête in te vullen. De uitkomsten worden met LMP besproken. Mogelijk komt er een vervolg.

Naar de enquête

Lees ook:
Gehakt slager Van IJzerdoorn krijgt 10 (3 maart 2010)

Kijk in ons nieuwsarchief voor:
Alle berichten over slagers en gehakt

Altijd op de hoogte blijven?