Jumbo trakteert AD op gehaktballen

13 augustus 2012 Caroline Plas van der

ROTTERDAM – Supermarkt Jumbo heeft de redactie van het Algemeen Dagblad getrakteerd op gehaktballen. Dit naar aanleiding voor de voor Jumbo rampzalige Nationale Gehakttest.


Het gehakt van Jumbo kwam met het eindcijfer 3,8 niet al te best naar voren in de test. De doos gehaktballen op de redactie van het AD bezorgen was bedoeld om de redacteuren ervan te overtuigen dat ze tijdens de test een vergissing hebben gemaakt.

Lidl

Intussen buit Lidl de winst in de gehakttest flink uit. Lidl communiceert in de ruim 270 filialen met grote borden rond de vleeskoelingen dat zijn gehakt - dat onder het merk Oldenlander in de schappen ligt - de test heeft gewonnen, meldt de website Distrifood.

Ook op de reclameborden op de stoep en in extra advertenties in de dagbladen laat Lidl zijn klanten weten dat het met de kwaliteit van rundergehakt wel snor zit bij de discounter.

Lees ook:

KNS greep in vóór publicatie Gehakttest (17 april 2007)


Links:

Website-artikel Algemeen Dagblad

Alle voldoendes

Alle onvoldoendes

De vijf beste en de vijf slechtste

Al uw vleesnieuws kant-en-klaar op uw bord?

Abonneer u dan op onze GRATIS nieuwsbrief!


Altijd op de hoogte blijven?