Pure Ingredients lanceert nieuwe website

7 oktober 2014 Maurits van Aalst De nieuwe site van Pure Ingredients is een corporate website, bedoeld voor retailers en andere belanghebbenden. Voor consumenten worden aparte merkensites gebouwd. Afbeelding: Pure Ingredients

Pure Ingredients heeft een nieuwe website gelanceerd. De nieuwe site is een corporate website, bedoeld voor retailers en andere belanghebbenden. Voor consumenten worden aparte merkensites gebouwd.

'De oude site had niet meer de uitstraling die past bij een modern bedrijf in de zeer dynamische foodbranche. Bovendien wilden we een site waarop we ons imago goed kunnen neerzetten', zegt  Frank Verhage, algemeen directeur van het bedrijf dat de afgelopen twintig jaar onder de naam Mekkafood uitgroeide tot marktleider op de halalmarkt in de Benelux en Duitsland. 'We willen laten zien welke visie Pure Ingredients op de huidige markt heeft en welke passende foodconcepten we voor die markt hebben ontwikkeld.'

Duidelijkheid

'Retailers hebben grote behoefte aan duidelijkheid, aan transparantie. En die gaan ze op de nieuwe site ook krijgen. Informatie over sourcing (inkoop), kwaliteit en veiligheid, logistiek en certificering is direct beschikbaar.  En we presenteren ons merken- en productportfolio op een overzichtelijke manier', vervolgt de algemeen directeur. Pure Ingredients wil op de site ook gerichter personeel werven met vacatures die gemakkelijk kunnen worden gevonden.

Altijd op de hoogte blijven?