Samen in food: Broodje Kn-ak

13 augustus 2012 Tom Van der Meer

ALMELO - Zwanenberg Food Group introduceert het broodje Kn-ak, de 'enige knakkende knakworst', op een zacht broodje met speciale Kn-ak ketchup. Het broodje is een samenwerking van Zwanenberg met Borgesius en Remia.

ALMELO - Zwanenberg Food Group introduceert het broodje Kn-ak, de ‘enige knakkende knakworst’, op een zacht broodje met speciale Kn-ak ketchup. Het broodje is een samenwerking van Zwanenberg met Borgesius en Remia.


Zwanenberg nam het initiatief voor dit broodje knakworst omdat de markt voor broodsnacks sterk groeit. ‘De consument wil snel, gemakkelijk en lekker’, zegt productmanager André Vleemingh. ‘Broodje Kn-ak komt perfect tegemoet aan deze wensen.’


Basis voor het broodje is de bestaande knakworst van Zwanenberg, een zacht broodje van Borgesius en een speciaal door Remia ontwikkelde Kn-ak ketchup. Broodje Kn-ak kan worden opgewarmd in de magnetron.


Kansrijke outlets voor het broodje zijn, volgens Zwanenberg, super-markten, sport- en be-drijfskantines, bedrijfs-restaurants, tanstations en cafés. Ondersteuning is er via speciaal promotiemateriaal, waaronder een magnetron in broodje Kn-ak huisstijl.


Zwanenberg wil het broodje ook mobiel gaan verkopen via de speciale Kn-akkar. Deze Kn-akkar is te huur voor dagmarkten, braderieën en andere evenementen.


Lees ook: 

Conveniencevlees op Food Week (28 maart 2007)


Zwanenberg komt met hongerstillend worstje (27 maart 2007)


Altijd op de hoogte blijven?