Nieuwe 1,5 meter-campagne voor slagers

1,5 meter campagne_KNS

In de strijd tegen het coronavirus is de 1,5 meter afstand een van de belangrijkste maatregelen. Ook in de slagerij is het belangrijk om deze regel te handhaven. Maar in de praktijk vergeten mensen het nog wel eens. Daarom start Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) een nieuwe campagne om de klanten er aan te herinneren. 

De campagne bestaat uit posters voor in de winkel en posts om op social media te plaatsen. Er zijn twee varianten. 'Mag het ietsje meer zijn' en 'Mijn slager, met afstand de beste'. 

"Iedereen weet wel wat de 1,5 meter inhoudt. Iedereen weet ook dat het belangrijk is. Maar wij denken er niet altijd meer aan. Hopelijk helpt dit als vriendelijke herinnering", aldus KNS.

Het materiaal is te downloaden op de website van KNS.

 

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
De finale van 2020

De finale van 2020

Er zijn al ongelofelijk veel columns geschreven over COVID-19 sinds begin maart van dit jaar. Alle scenario’s en do’s & don’ts zijn de revue al gepasseerd. Eigenlijk was mijn bedoeling om vanaf deze plek niet weer over corona te gaan schrijven.

“Van weekendhulp tot  mede-eigenaar slagerij’

“Van weekendhulp tot mede-eigenaar slagerij’

Op zijn vijftiende begon Koen Jager (29) aan de mbo 2-opleiding Productiemedewerker slagerij van SVO vakopleiding food. Dat ging niet vanzelf en zijn familie en vrienden zagen hem de handdoek al in de ring gooien. Maar Koen zette door, en met succes: hij rondde ook de twee vervolgopleidingen van SVO af en is nu mede-eigenaar van de slagerij waar hij...

Feestdagen

Feestdagen

Want als slager bent u natuurlijk al bezig met het assortiment van de komende maanden en alle planning die komt kijken bij de drukste tijd van het jaar. En dit jaar is alles – of in elk geval veel – bovendien anders dan anders.