Voorjaarsbeurs Voets Specialiteiten

Voets Specialiteiten_Voorjaarsbeurs

Op zondag 17 en maandag 18 maart 2019 organiseert Voets Specialiteiten haar twee jaarlijkse Voorjaarsbeurs. Foodondernemers, zoals bakkers en slagers, kunnen in de honderd jaar oude Koekbouw aan de CHV Noordkade in Veghel terecht voor inspiratie.

Voets Specialiteiten is een leverancier van delicatessen voor kaasspeciaalzaken, AGF-speciaalzaken, koffie- en theewinkels, boerderijwinkels, slagers, bakkers en horeca. Op de beurs presenteren de leveranciers van het bedrijf hun delicatessen en nieuwste aanwinsten. Er zijn ruim negentig stands met food en foodgerelateerde producten, zoals biologische producten, originele recepten, verpakkingsmateriaal of cadeauartikelen.

"Het is alweer de zevende keer dat we onze tweejaarlijkse voorjaarsbeurs organiseren en de derde keer op de Noordkade", vertelt eigenaar Bram Voets. "Twee jaar geleden deden we het nog samen met een aantal partners, deze editie nemen we zelf de volledige organisatie voor onze rekening. Onze ervaring is dat foodondernemers niet alleen naar onze beurs komen voor de producten. Ook het kennismaken met producenten en het netwerken met andere foodprofessionals staat centraal". Voets verwacht dit jaar het bezoekersaantal van 1500 bezoekers uit 2017 te overtreffen.

De toegang tot de beurs is gratis. Meer informatie over deze beurs en de tickets vind je op www.voorjaarsbeurs.eu. Hier vind je ook meer informatie over de openingstijden en de historische locatie.

Reactie toevoegen

 
Dossiers
Lees ook
Gouden Trekker Award 2019 voor Gertjan Kiers

Gouden Trekker Award 2019 voor Gertjan Kiers

Vrijdag 19 juli won demoslager Gertjan Kiers de allereerste Gouden Trekker Award. Deze prijs is een initiatief van Team Agro en gaat naar een persoon die zich hard maakt voor de agrarische sector, terwijl hij geen boer of tuinder is. Gertjan kreeg de meeste stemmen van het publiek en is blij met de prijs: "Vooral dat ik gekozen ben door boeren zelf,...

De P’s

De P’s

Weet u nog hoe het zat? De ‘P’s’ van de marketinglessen van vroeger? Prijs, Product, Plaats, Promotie, Presentatie, Personeel. Voor deze P’s is het belangrijk dat ze met elkaar in verband staan en dat we ze niet beschouwen als losstaande componenten. Zo’n ‘samenspel’ van al deze P’s noemen we dan weer de marketingmix.

Lekker en snel klaar: salades en wraps

Lekker en snel klaar: salades en wraps

Het is zomer, dus wil de consument niet lang in de keuken staan. Vandaar dat Jan Nederhoed dit keer een aantal gerechten heeft gemaakt, die snel klaar zijn en toch allerlei gezonde ingrediënten bevatten. Het zijn wraps, gevulde pitabroodjes en een heerlijke salade. Makkelijk voor de slager en voor de klanten.