Marketing

Uit dit dossier
De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

Zeven versbranche-organisaties brengen gezamenlijk een nieuwe tv-spot met de boodschap 'Vers en met liefde'. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

Alea Publishers steunt slagers met oproep koop lokaal

Alea Publishers steunt slagers met oproep koop lokaal

Het zijn zware tijden voor mensen met een winkel in food&drinks, ook voor slagers. Waar supermarkten leeggekocht worden op het gebied van wc-papier en lang houdbare producten, mist de foodretail omzet doordat onder meer feestjes en verjaardagen niet doorgaan, catering wordt afgezegd, leveringen aan de horeca zijn stopgezet en bedrijfslunches niet meer...

Coronacrisis leidt tot extra service

Coronacrisis leidt tot extra service

De consumentenbehoefte verandert razendsnel, als gevolg van het coronavirus. Slagers merken dat uiteraard ook en spelen hier massaal op in door bestel- en bezorgmogelijkheden te bieden.

Campagne voor de slager ook online en op radio

Campagne voor de slager ook online en op radio

De campagne om de zichtbaarheid van de slager te vergroten is nu ook te zien op social media en te horen op de radio. Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) startte deze campagne om te laten zien dat slagers ook in 'deze uitzonderlijke tijd van coronamaatregelen' voor hun klanten klaar staan.

Week van de Slager verschoven naar 2021

Week van de Slager verschoven naar 2021

De Week van de Slager 2020 gaat niet door. Dat heeft het bestuur van Stichting Opleidingsfonds Slagersbedrijf (Sovvb) besloten vanwege de coronacrisis en de daarbij horende maatregelen. De Week van de Slager zou in 2020 plaatsvinden van 11 tot en met 16 mei. Dit wordt nu 12 tot en met 17 april 2021.