Marketing
Uit dit dossier
Checklist voor verantwoorde duurzaamheidsreclames gelanceerd
BvA netwerk van merkleiders lanceert de Gids voor Duurzaamheidsclaims met bijbehorende Checklist. Met deze gids wil bvA marketeers en hun bureaus ondersteunen bij het maken van verantwoorde reclame op het gebied van duurzaamheid.
KNS start kerstcampagne voor de slager
De feestdagen zijn een belangrijke periode voor de slager. Om hen te helpen klanten naar de winkel trekken start Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) een speciale kerstcampagne.
KNS start campagne voor klant over prijsstijgingen
Vanwege hoge energierekeningen moeten veel slagers hun prijzen verhogen. Brancheorganisatie Koninklijke Nederlandse Slagers heeft voor de slager een campagne ontwikkeld om bij de klanten begrip voor de prijsstijgingen te creëren.
Nederland Vleesland start abri-actie ‘Dit is geen vleesreclame!’ in Haarlem
De gemeente Haarlem is van plan om reclames voor vlees in de openbare ruimte verbieden vanwege de impact van het product op het klimaat. Naar verwachting zijn er vanaf 2024 geen reclames voor vleesproducten meer te zien in de stad. Organisatie Nederland Vleesland start daarom met een abri-actie: “Dit is geen vleesreclame!”
KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager
Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”