Marketing

Uit dit dossier
KNS lanceert zomercampagne ‘Dankzij de slager…’

KNS lanceert zomercampagne ‘Dankzij de slager…’

Veel slagers zagen het afgelopen jaar meer klanten in de winkel. KNS wil deze waardering voor de ambachtelijke slager behouden en lanceert daarom de online zomercampagne 'Dankzij de slager...'

KNS organiseert webinar voor de Week van de Slager

KNS organiseert webinar voor de Week van de Slager

De Week van de Slager vindt dit jaar grotendeels digitaal plaats. Vanwege de coronapandemie en de daarbij behorende maatregelen zijn veel activiteiten niet mogelijk. Om slagers hierbij te helpen organiseert Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) op 17 maart een webinar.

Tips van Gisèle Rebel voor online verkoop

Tips van Gisèle Rebel voor online verkoop

Veel foodondernemers zijn actief op Facebook en Instagram om hun producten aan te prijzen. Ze vergeten daarbij hun verhaal te vertellen; teksten schrijven voor social media vinden ze lastig. Voormalig slagersvrouw Gisèle Rebel helpt ondernemers in de food- en horecabranche om meer (online) omzet te maken via Facebook, Instagram, nieuwsbrieven en hun...

Week van de Slager 2021 focust op online activiteiten

Week van de Slager 2021 focust op online activiteiten

In 2021 vindt de Week van de Slager plaats van 12 tot en met 17 april. Deelnemende slagers laten deze week zien hoe verrassend veelzijdig en ambachtelijk het slagersvak. Het thema is hetzelfde als afgelopen jaar, namelijk 'een verrassend veelzijdig vak'.

KNS helpt slagers bij drukke decembermaand

KNS helpt slagers bij drukke decembermaand

Er is al veel over geschreven. De feestdagen zullen dit jaar anders verlopen dan normaal vanwege het coronavirus. Voor de slager betekent het dat ze tijdens deze drukke periode nog meer moeten plannen en communiceren. Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) helpt de slager hierbij met tips en communicatiemateriaal.