Marketing

Uit dit dossier
Nederland Vleesland start abri-actie ‘Dit is geen vleesreclame!’ in Haarlem

Nederland Vleesland start abri-actie ‘Dit is geen vleesreclame!’ in Haarlem

De gemeente Haarlem is van plan om reclames voor vlees in de openbare ruimte verbieden vanwege de impact van het product op het klimaat. Naar verwachting zijn er vanaf 2024 geen reclames voor vleesproducten meer te zien in de stad. Organisatie Nederland Vleesland start daarom met een abri-actie: “Dit is geen vleesreclame!”

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”

Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan

Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan

Versspecialisten kunnen vanaf 18 oktober verschillende gratis workshops, masterclasses en coaching sessies volgen bij Google. Deze worden aangeboden in samenwerking van met brancheorganisaties VBW, VNV, ADN, NBOV en KNS.

Eerste On the way to PlanetProof themaweek gelanceerd

Eerste On the way to PlanetProof themaweek gelanceerd

Klimaatambassadeur Helga van Leur en Sjaak van der Tak, voorzitter LTO Nederland, openden maandag 14 september de eerste On the Way to PlanetProof week. Tot en met 19 september staan de producten met het keurmerk in de spotlights in supermarkten, televisiespots en social media.

KNS lanceert zomercampagne ‘Dankzij de slager…’

KNS lanceert zomercampagne ‘Dankzij de slager…’

Veel slagers zagen het afgelopen jaar meer klanten in de winkel. KNS wil deze waardering voor de ambachtelijke slager behouden en lanceert daarom de online zomercampagne 'Dankzij de slager...'