Marketing

Uit dit dossier
KNS start campagne 'Blijf wel smeren'

KNS start campagne 'Blijf wel smeren'

KNS startte deze zomer een online campagne om de slager te promoten in coronatijdtijd. De campagne heeft het thema 'Omdat we thuisblijven deze zomer'. De campagne bestaat uit drie boodschappen. De laatste gaat zaterdag 1 augustus live en luidt: 'Blijf wel smeren'.

Hoe maak je een goede nieuwsbrief?

Hoe maak je een goede nieuwsbrief?

Een nieuwsbrief is een goed marketingmiddel. Je treedt direct in contact met je klant en bereikt er meer mensen mee dan met je social media-berichten. Maar hoe maak je een nieuwsbrief die gelezen wordt?

Campagne 'Zorg voor een vakantierooster' nu online

Campagne 'Zorg voor een vakantierooster' nu online

De KNS ontwikkelde voor de zomermaanden voor de slagers een campagne met een verwijzing naar onze huidige manier van leven met als thema ‘Omdat we thuisblijven deze zomer’. Deze campagne bestaat uit drie boodschappen. De eerste ('Soms moet je even doorbijten') is net afgelopen en vandaag op 1 juli start de tweede: 'Zorg voor een vakantierooster'. In...

Marketingexpert Paul Moers over kansen in coronatijd

Marketingexpert Paul Moers over kansen in coronatijd

De coronacrisis trekt wereldwijd een spoor van vernieling door de economie. Voor de voedingsbranche heeft het virus echter niet alléén negatieve gevolgen. Sterker nog: retaildeskundige en marketingexpert Paul Moers ziet vooral kansen. “Als je een goed plan hebt, is er altijd iemand bereid een paar duizend euro te investeren.”

De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

Zeven versbranche-organisaties brengen gezamenlijk een nieuwe tv-spot met de boodschap 'Vers en met liefde'. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.