Slagers voor slagers: Breng uw (streek-)product onder de aandacht bij uw collega’s!

30 oktober 2023 Redactie Vleesmagazine Koos Groenewold
Steeds meer ambachtelijke slagers maken bijzondere streek- en kwaliteitsproducten. Lekkere worst uit Twente, bijzonder gekruid gehakt uit West-Friesland of smaakvolle paté uit Limburg. Steeds vaker zien we dat slagers deze producten ook aanbieden aan collega-slagers uit de regio en zelfs landelijk, die deze smaakvolle producten dan weer doorverkopen aan hun klanten. Zeker in deze tijd van een tekort aan medewerkers kan het voor slagers een oplossing zijn om mooie ambachtelijke producten van collega’s te verkopen.

Vleesmagazine brengt nu deze nieuwe ontwikkeling in kaart, samen met u. We werken aan een overzicht van producten, nieuw of oud, regionaal of landelijk. We willen inkopende slagers een overzicht bieden van de beste producten, én verkopende slagers aan nieuwe klanten helpen.

Hoe werkt het?

In het laatste nummer van Vleesmagazine dit jaar komt een groot overzicht (tabel) met korte beschrijving van de verschillende producten, bij welke slager ze te koop zijn, handig gerubriceerd. Let wel: het gaat alleen om producten die ambachtelijke slagers aan collega-slagers aanbieden en niet industrieel gemaakt. Voor een vermelding in dit overzicht in het vakblad + een permanente vermelding op Vleesmagazine.nl vragen we een bescheiden deelnameprijs van € 95,- euro. Slagers die een betalend abonnement hebben op Vleesmagazine betalen slechts € 45,-.

Daarnaast is het ook mogelijk om een kwart pagina advertentie bij het overzicht te plaatsten met daarin een foto van het aangeboden product en een korte beschrijving van 50 woorden, uiteraard met naam, logo en website van uw slagerij. De kosten voor deze advertentie bedragen 550 euro voor niet abonnees en slechts 250 euro voor abonnees. Bij een halve pagina en twee producten betaalt u 850 euro als niet abonnee, en 450 euro als abonnees. De vermelding in het overzicht is dan in beide gevallen gratis.

Heeft u belangstelling? Neem dan snel contact op met onze media-adviseurs, Lot Vermeer en Marieke van Lagen. De sluiting voor deelname is 17 november en de uitgave verschijnt op 5 december.

Altijd op de hoogte blijven?